GANCIA: Nastrój się na piękno!

Kompleksowo opracowaliśmy i wdrożyliśmy strategię komunikacji nowej linii produktów – win musujących Gancia.  Byliśmy odpowiedzialni m.in. za ideę kreatywną, produkcję wszelkich materiałów reklamowych czy influencer marketing. Odpowiednio skoordynowane działania oraz silna komunikacja oparta na wyrazistym haśle sprawiły, że Gancia wyróżniła się na rynku.

strategia

Wyszliśmy od dobrze sformułowanego insightu dotyczącego grupy docelowej:

Na co dzień jesteśmy kobietami dbającymi o własny styl. Ale gdzieś tam głęboko,
w każdej z nas kryje się marzenie o podkręceniu swojej kobiecości odrobiną frywolnej ekstrawagancji. Realizacja tego marzenia wymaga odpowiedniego nastroju, dziewczyn
i szafy z ciuchami, które zawsze chciałyśmy
założyć, ale nigdy nie było na to dobrej okazji.

Na tej podstawie określiliśmy cel komunikacji: Pokażmy, jak lekkość bąbelków Gancii sprzyja zabawie w podkręcanie swojej kobiecości!

kreacja

Strategię komunikacji i ideę kreatywną spięliśmy jednym, wyrazistym hasłem:

Nastrój się na piękno!

Zorganizowaliśmy od A do Z profesjonalną sesję zdjęciową, która oddawała nastrój lekkości, celebracji codzienności, ale też ekstrawaganckiej frywolności. Produkt był naturalnie wkomponowany w zaaranżowane sytuacje zabawy, koleżeńskich spotkań czy wspólnego świętowania.

Podczas sesji powstały zdjęcia, które wykorzystane były następnie we wszelkich materiałach reklamowych – od postów w social mediach klienta do POS.

digital i produkcja

Elementem strategii była kampania digitalowa, uwzględniająca m.in. reklamy w social mediach czy współpracę z influencerkami. Przygotowaliśmy atrakcyjną wysyłkę kreatywną oddającą ideę produktu. Część działań influencerskich została skoordowana z przypadającymi w danym okresie świętami, takimi jak Walentynki.

Na potrzeby POS wyprodukowaliśmy także wszystkie niezbędne materiały, które pozwoliły wyróżnić nową linię produktów Gancia w punktach sprzedaży. Produkcja uwzględniała m.in. ulotki, woblery, zawieszki czy obrandowane stoiska.

Dzięki naszej kampanii klient osiągnął zamierzone cele. Gancia wyróżniła się na rynku dzięki wyraźnej i konsekwentnej idei kreatywnej. Zaistniała wśród grupy docelowej dzięki odpowiednio dobranym kanałom komunikacji.

Udana strategia i realizacja zaowocowała dalszą współpracą z klientem nad kolejnymi liniami produktów.