HTC: launch smartfona U12+
Dla HTC przygotowaliśmy kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek flagowy smartfon HTC U12+. Odpowiadaliśmy za całą koncepcję i egzekucję pomysłu kreatywnego, a także przeprowadzenie działań digitalowych wspierających sprzedaż.

strategia | kreacja | digital
Kampania telefonu HTC U12+ obejmowała reklamę outdoorową i digitalową.
W naszej idei kreatywnej wykorzystaliśmy panującą modę na coaching. Trend na różnego rodzaju treści motywacyjne powiązaliśmy z funkcjonalnościami nowego produktu.
Tak powstała kampania pod hasłem „Hipermocni”, podkreślająca, jakie moce może zyskać użytkownik flagowego HTC U12+.
Ekosystem kampanii oparty był na landing page’u Hipermocni.pl, który zbierał ruch z kampanii digital opartej na mikrotargetingu, kierowanym do 6 wyseparowanych segmentów grupy docelowej.
Faza awareness – pierwsza faza budowania zainteresowania – skupiona była wokół wideo. Krótkie filmy nawiązywały do wykładu coachingowego, w którym „typowy coach” opowiada, jak główne funkcjonalności telefonu wpływają na skrócenie dnia pracy do 4 godzin.
Wszechobecność, twórczość, bilokacja, koncentracja, uważność – wszystkie te hipermoce są dla posiadaczy U12+ na wyciągnięcie ręki.
W roli typowego coacha wystąpił znany mówca motywacyjny Mateusz Grzesiak.
Do reklam video kierowały intrygujące banery, przygotowane z uwzględnieniem geolokalizacji. Jednocześnie kampania wykorzystywała buzz wokół wyborów samorządowych i nawiązywała do haseł wyborczych.
Outdoor polegał z kolei na ekspozycji (na billboardach i miejskich autobusach) wykreowanych przez nas motywacyjnych cytatów.
Kolejna faza – consideration – polegała na komunikacji funkcjonalności telefonu przez banery z cytatami z mediów technologicznych.
Zgodnie z przewidywaniami, nasze działania spotkały się z szerokim oddźwiękiem i przyniosły bardzo satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe naszemu klientowi.