Przystań XIAOMI
W 2021 roku polskie wybrzeże było nasze! W okresie wakacyjnym zrealizowaliśmy projekt „PRZYSTAŃ XIAOMI” dla XIAOMI POLSKA.
Przystań Xiaomi to strefa rekreacyjno-sprzedażowa, z którą w ciągu dwóch miesięcy odwiedziliśmy 5 polskich plaż. Przejechaliśmy 592 km. W sumie odwiedzający strefę bawili się w niej przez 600 godzin!
Cel? Zbudowanie i poszerzenie świadomości na temat marki i produktów Xiaomi.
kreacja
Nazwa strefy i identyfikacja wizualna. Od tego wszystko się zaczęło. Postawiliśmy na prostotę – zarówno nazwa, jak i logo miały być łatwe do zapamiętania i rozpoznania.
Stąd PRZYSTAŃ – jako miejsce, bez którego nad wodą nie można się obyć. Ale także jako call to action – zatrzymaj się na chwilę i wychilluj!
Logo to prosty w formie znak, który idealnie wpasował się w morskie klimaty. Identyfikacja jednocześnie dobrze współgrała z logotypem klienta i była łatwo przekładalna na elementy wystroju strefy czy gadżety.
produkcja
Po naszej stronie była cała produkcja – począwszy od projektu i budowy drewnianej konstrukcji, poprzez wszystkie elementy aranżacyjno-rekreacyjne i gadżety.
W Przystani, w ekstremalnych warunkach panujących na bałtyckich plażach, zorganizowaliśmy prezentację i sprzedaż produktów. Nie zabrakło też miejsca na zupełny chill.
event
Każdy dzień w strefie XIAOMI wypełniony był atrakcjami według stworzonego przez nas scenariusza.
Rozpoczynaliśmy zumbą i jogą. Następnie organizowaliśmy bloki konkursowo-animacyjne, a wieczorem odbywało się karaoke. W weekendowe popołudnia plażowicze mogli również bawić się podczas koncertów z muzyką na żywo.
Do obsługi zatrudniliśmy hostów. Eventowi towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem influencerów, SM i OOH.