Zielona strefa marki B-Life na Placu Konstytucji

Dla jednej z marek Kompanii Piwowarskiej przygotowaliśmy niezwykłą realizację ambientową. W samym sercu miejskiej dżungli, w centrum Warszawy, w ciągu 2 dni zbudowa­liśmy botaniczny ogród. Tak powstała wyjątkowa strefa marki B-Life Botanicals, która wsparła launch nowego napoju, wprowadzanego właśnie na polski rynek.

kreacja

Idea? B-life Botanicals to natura zamknięta w puszce. Napój pozwala cieszyć się naturalnymi składnikami, gdziekolwiek jesteś, nawet w betonowej dżungli. Pokażmy to! Sprawmy, by mieszkańcy wielkiego miasta mogli dzięki B-Life znaleźć się na łonie natury. Jak to zrobić?

500m2 parkingu na Placu Konstytucji w centrum Warszawy zmieniliśmy w prawdziwy ogród botaniczny.

produkcja

Kluczowa dla zielonej strefy B-Life była zieleń. Główne założenie: zero sztucznych roślin!

Nasza strefa była całkowicie naturalna. Zagościły w niej prawdziwa trawa, krzewy, kwiaty i sześciometrowe drzewa. Odwiedzający Ogród B-Life wkraczali z ruchliwej ulicy w magiczny świat zapachów i relaksu na łonie natury.

W naszym ogrodzie mogli – chociaż na chwilę – odciąć się od miejskiego zgiełku. Witały ich girlandy zieleni i leżaki. W niskiej, drewnianej zabudowie ukryliśmy bar do samplingu, orzeźwiające mgiełki wodne, instalację tworzącą powietrzny wir oraz botaniczne, wiszące łóżko.

Zielona strefa marki B-life

Nasz ogród wzbudził ogromie pozytywne emocje wśród przechodniów, wygenerował organiczny ruch w social mediach i zainteresował media tradycyjne – znalazł się na pierwszej stronie Stołecznej Gazety Wyborczej.

Z kolei z punktu widzenia naszego klienta, zielona strefa marki B-Life była efektywnym sposobem nie tylko na zbudowanie awareness, ale też pozytywnych skojarzeń i silnych emocji wokół nowego produktu.

Co ważne, żaden naturalny element strefy nie został zmarnowany. Po evencie roślinność została bezpiecznie zdemontowana, by dalej mogła cieszyć się życiem.